SEKTÖREL HABERLER

ÖNEMLİ GELİŞMELER

» Ford Trucks, Hannover'deki 2024 Uluslararası Ticari Araç Fuarı'nda yer alacak » Türkiye ekonomi gündemi - 17 Eylül » Hyundai'nin IVECO Group ortaklığıyla Avrupa pazarları için geliştirdiği ilk elektrikli ticari modeli eMoovy, IAA Transportation Fuarı'nda görücüye çıktı - Basın Açıklaması » Daimler Truck, IAA Transportation 2024’te Karbon Nötr Ulaşımın Geleceğini Şekillendiriyor - Basın Açıklaması » Yıldız Entegre, The Root Kapsül Koleksiyonu’nu, 26. Intermob Fuarı’nda sergiledi - Basın açıklaması » PETRONAS Madeni Yağlar ve IVECO, IAA Transport 2024'te Ağır Hizmet Araçları I?çı?n Geliştirilen Urania Next 0W-16 Motor Yağını Tanıttı - Basın Açıklaması » Canon, Yeni imagePROGRAF TZ & TX Serisi Geniş Formatlı Yazıcıları Kullanıma Sunuyor - Basın Açıklaması » El Salvador, Tether'in 2025 Plan B forumuna ev sahipliği yapıyor- Basın açıklaması » Tether, Jesse Spiro'nun Hükümet İşleri Başkanı olarak atandığını duyurdu- Basın açıklaması » Daimler Truck, IAA Transportation 2024’te, karbon nötr ulaşımın geleceğine öncülük eden araçlarını, teknolojilerini ve sürdürülebilirlik odaklı çözümlerini sergiliyor- Basın açıklaması » Liderler risklere karşı hızlı eyleme geçemediklerini söylüyor - Aon anketi » Artık KOBİ’ler, ticari kredi limitleri arasındaki aktarım işlemlerini şubeye gitmeden Akbank Mobil üzerinden hızlı ve kolay bir şekilde gerçekleştirebiliyor- Basın açıklaması » encazip.com: Okul masrafları için kredi kartı kullananlar bu uyarılara dikkat - Basın Açıklaması » Elite World, "Van Kahvaltısı" Projesiyle Yerel Ekonomiyi Desteklemeye Devam Ediyor - Basın Açıklaması » Chery, 2024 Uluslararası Kullanıcı Zirvesi’ne dünya çapındaki otomotiv fikir önderi tüketicileri davet ediyor- Basın Açıklaması » RS Otomotiv Grubu, “üretici garantisini bozmayan” Türkiye’nin en büyük servis ağı ve organizasyonu Garantili Oto Servis’i araç sahipleriyle buluşturmaya başladı- Basın açıklaması » ‘YATED-1’ sıvı atık toplama çalışmalarına Göcek’te devam ediyor- Basın açıklaması » Trendyolmilla, sonbahar kış koleksiyonu ile modayı şehre geri getiriyor- Basın açıklaması » MIP, Brandon Hall Group tarafından en iyi genişletilmiş kurumsal eğitim kategorisinde altın ödül kazandı- Basın açıklaması » IDC'nin son raporuna göre, HUAWEI'nin yeni akıllı bileklikler ve saatleri piyasaya sürmesi, yılın ilk yarısında önemli bir büyümeye yol açtı- Basın açıklaması

OPPO, UEFA ile ortaklığını önümüzdeki üç sezon için yeniledi- Basın açıklaması

Kuruluştan yapılan basın açıklaması aşağıda bulunuyor:

Dünyanın önde gelen akıllı telefon markalarından OPPO, Avrupa Futbol Federasyonları Birliği (UEFA) ile olan ortaklığını önümüzdeki üç sezon için yenilediğini duyurdu. Anlaşma, UEFA Şampiyonlar Ligi, UEFA Süper Kupa, UEFA Futsal Şampiyonlar Ligi finalleri ve UEFA Gençlik Ligi finalleri gibi birçok UEFA organizasyonunu kapsıyor. Son iki sezondur devam eden iş birliği sayesinde OPPO, akıllı telefonlar, kulaklıklar ve akıllı saatlerdeki en son teknolojilerini kullanarak taraftarların futbol maçlarına ilgisini daha da artırmayı ve UEFA ile birlikte olağanüstü izleme deneyimleri sunmayı sürdürecek.

 

OPPO, UEFA ile “Resmi Akıllı Telefon Partneri” olarak iş birliği anlaşmasını yeniledi. Anlaşmaya ilişkin duyuru OPPO Yurtdışı Pazarlama, Satış ve Satış Sonrası Hizmetler Başkanı Billy Zhang ve UEFA Pazarlama Direktörü Guy-Laurent Epstein'ın katıldığı özel bir etkinlikte yapıldı. Ayrıca etkinliğe, futbolun yaşayan efsanesi Iker Casillas Fernández de sürpriz bir katılım gerçekleştirdi ve hayranlarla buluşarak en yeni OPPO ürünlerini ve yapay zekâ teknolojisini tanıttı.

 

Billy Zhang, etkinlikte yaptığı konuşmada şunları söyledi: "Son iki yıldır UEFA ile olan iş birliğimiz, tüm nesillerden taraftarları bir araya getirip ilham verme konusunda ortak değerlerimizi vurguladı. Önümüzdeki üç yıl boyunca bu ortaklığı güçlendirmeyi, OPPO’nun görüntüleme ve yapay zekâ teknolojileri aracılığıyla taraftarları maçlara daha da yaklaştırmayı ve genç oyuncular ile global futbol topluluğuna futbolun büyüsünü yaşatmak için daha fazla kaynak ayırmayı sabırsızlıkla bekliyoruz"

 

UEFA Pazarlama Direktörü Guy-Laurent Epstein ise, "Geçtiğimiz iki sezonda OPPO’nun akıllı telefonları ve teknolojileri, UEFA Şampiyonlar Ligi deneyimini gelişmiş görüntüleme ve yapay zekâ yetenekleriyle dünya çapındaki taraftarlar için zenginleştirdi. Artık iş birliğimizi daha da ileriye taşıyarak daha fazla insanın futbolun tutkusunu hissetmesini ve UEFA Şampiyonlar Ligi'nden ilham almasını sağlamayı hedefliyoruz" dedi.

 

Mobil görüntüleme ve yapay zekâ teknolojileri, UEFA Şampiyonlar Ligi'ne güç katacak

 

On yılı aşkın mobil görüntüleme teknolojisi deneyimiyle OPPO, futbolseverler için “Matchday Phone”u (Maç Günü Telefonu) geliştirdi. Üstün telefoto ve gece çekim özelliklerini bir araya getiren OPPO akıllı telefonları, taraftarların stadyumdaki heyecan verici anları yakalamalarına, yüksek tribünlerden net çekimler yapmalarına ve akşam maçlarında canlı renkler ve ayrıntıları yakalamalarına yardımcı oluyor.

 

Futbolseverleri futbol heyecanına daha da yakınlaştırmak amacıyla OPPO, futbol efsanesi Iker Casillas Fernández'i ortaklık yenileme etkinliğinde en yeni OPPO AI Studio özelliğini tanıtması için davet etti. OPPO, önümüzdeki üç sezon boyunca AI Studio ve AI Silgi gibi yapay zekâ ve üretken yapay zeka özelliklerindeki yeniliklerle futbolseverlerin etkileşimini artırmaya devam edecek.

 

OPPO'nun spora yönelik destekleri artarak sürecek

 

OPPO önümüzdeki sezonlarda, dünya çapında İspanya, Meksika, Mısır ve Çin gibi ülkelerde bir dizi genç futbolcu gelişim programı başlatarak futbol taahhüdünü genişletecek. Bu girişimler sayesinde OPPO ve UEFA, genç futbolculara ve topluluk futbol kulüplerine kaynak ve destek sağlayarak onların futbol hayallerini gerçekleştirmeleri için ilham verecek.

 

OPPO, UEFA Şampiyonlar Ligi iş birliğinin geçtiğimiz iki yılında, güçlü görüntüleme teknolojisini kullanarak sayısız önemli anı yakaladı ve kutladı. Yenilenen ortaklık kapsamında OPPO, önümüzdeki üç sezonda UEFA ile yakın bir şekilde çalışarak daha fazla taraftarın futbol maçlarını keyifle izlemeleri ve OPPO teknolojisinin UEFA organizasyonlarındaki heyecanı nasıl artırdığını deneyimlemeleri için fırsatlar sunmaya devam edecek.

 

 

OPPO Hakkında

Küresel bir akıllı cihaz markası olan OPPO; 2008 yılında piyasaya sunduğu ilk cep telefonu ‘Smiley Face’ lansmanından bugüne estetik, memnuniyet ve inovatif teknolojinin oluşturduğu sinerjinin peşinde koşuyor. Bugün Find ve Reno serilerinin öncülük ettiği geniş bir akıllı cihaz yelpazesi sunan OPPO, cihazların ötesinde kullanıcılarına ColorOS işletim sistemi ve OPPO Cloud ve OPPO+ gibi internet hizmetleri de sunuyor. Yaklaşık 60'tan fazla ülke ve bölgede varlığını gösteren OPPO, 40 binden fazla çalışanıyla dünyanın dört bir yanındaki müşterileri için daha iyi bir yaşam yaratmayı hedefliyor.

SİZ DE HABERDAR OLMAK İSTER MİSİNİZ ?

Gelişmelerden ve hizmetlerimizden haberdar olmak için kayıt olun.

© Tüm Hakları Saklıdır.
Yaman Döviz A.Ş.